Kundtjänst | Olsson & Gerthel

Vad gör jag om varan är skadad?

Vid en transportskada där en vara gått sönder i frakten måste ni rapporteras händelsen till oss så fort den upptäckts, senast 3 dagar efter att du mottagit varan. En reklamation av en trasig vara gör du enklast via vårt reklamationsformulär. Här kan du även bifoga bilder som du tagit på varan, emballaget och dess fel. Efter att vi mottagit din anmälan kommer du att få information om nästa steg i processen eftersom det varierar från fall till fall.

Fri frakt

Vad kostar frakten när jag handlar hos er?

Leveranstid

När levereras min beställning?

Köpvillkor

Vad gäller när jag handlar i er webbshop?

Ångrat köp

Jag har ångrat mitt köp, hur returnerar jag?

Hämta i butik

Visste du att det går bra att hämta din beställning i vår butik?

Reklamation

Jag har mottagit en skadad vara, hur gör jag?

Betala med faktura

Kan jag betala mot faktura eller delbetala min beställning?

Nyhetsbrev

Hur anmäler jag mig till ert nyhetsbrev?

Behöver du hjälp? Kontakta oss!

040-611 70 00

Spara 15% på soffor från HAY

Se hela utbudet här!

Meny