Vi söker helgpersonal! | Olsson & Gerthel

Vi söker helgpersonal!

Vi söker helgpersonal med erfarenhet av vår bransch.

Vi ska anställa fler säljare till vårt team som jobbar helger, under semesterperioder och som kan ringas in vid behov. Du ska älska att sälja i butik, förstå hur viktig proaktiv försäljning är och ha ett stort intresse för inredning och design, materiallära och kvalitet.

Du ska vara bekväm i fysiska arbetsuppgifter som att bära och packa upp varor, samtidigt som du kan finliret som krävs för att skriva produktblad och hålla ordning i utställningen. Viktigast av allt så är du en god lyssnare som tar dig tid för våra kunder.

Det är av yttersta vikt att du är flexibel med både arbetstider och arbetsdagar. Vi tänker att tjänsten kan passa dig som studerar eller har en egen mindre rörelse och vill ha en inkomst vid sidan av. Vi tänker alltid långsiktigt i vår rekrytering och brukar säga att det tar ungefär ett år att komma in i jobbet till fullo, så vi räknar med att du stannar länge hos oss.

I denna rekrytering är vi i behov av en säljare som har erfarenhet av att sälja ett liknande möbelsortiment som vi erbjuder. Då vi har cirka 150 leverantörer önskar vi en ny kollega som redan är bekant med våra varumärken. Tjänsten är enbart en extratjänst och kommer i dagsläget inte att utvecklas till en heltidstjänst.

Arbetstid

  • 3-4 lördagar/söndagar i månaden
  • 4 veckor (minst) under perioden v. 26-34
  • 1-3 veckor (ej röda dagar) under perioden v. 50-01

Lön

Lön sätts utefter Handels avtal.

Ansökan

Vi önskar tillsätta tjänsten omgående och introduktion till arbetsplatsen med rutiner m.m sker med fördel vardagar.

Märk din ansökan Butikspersonal och skicka ditt CV och personliga brev till jobb [at] olssongerthel.se

Ansvarig för tjänsten samt kontaktperson är Sofie Ström och Tobias Eriksson.

  • Privat
  • Företag
Meny